1-2-3 LAN is GO!

Nieuws en meuk !
User avatar
Hatsikidee
Site Admin
Posts: 125
Joined: Mon Dec 12, 2016 8:27 pm

1-2-3 LAN is GO!

Postby Hatsikidee » Mon Aug 28, 2017 9:28 am

Jaa het is weer LAN tijd.

Eerst het belangrijkste "Dibs op een bed" zo nu dat kaar is kunnen we komend weekend bier drinken en Kut roepen bij het ouderlijk huis van willem in de polder.
wut.png
To do list:
Update al je game meuk.
Brink installeren (gratis op steam).
Lan film verzinnen.
Bier(drank) kopen.
Snacks kopen.
* Checken of we daar thuis bezorgd hebben ! (ja dat kan net gekeken)

User avatar
GROM
Copper
Posts: 78
Joined: Wed Dec 14, 2016 8:41 am

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby GROM » Mon Aug 28, 2017 6:27 pm

JAAAA! LAN! :mrgreen:

Hier wat meer info. Misschien dubbel met wat eerder gezegd is, maar dan staat het maar bij elkaar :).

Adres: Nieuwe Vlietpolderdijk 1 (of als je navigatie die niet pakt Oude Vlietpolderdijk 1) in De Heen. (https://goo.gl/maps/at4C5FXHdnR2).

Tijd: vrijdag vanaf een uur of 3. Dan zou ik de boel wel voldoende aan kant en klaargezet moeten hebben.

Slapen: Ary heeft een plek op een bed gedibst (wel even iets van een slaapzak / deken / laken meenemen svp) en er is nog 1 matras voor de eerste die hem hier claimt (ook slaapzak oid meenemen). Voor die beide bedden zijn er wel kussens. De rest moet even een luchtbed o.i.d. meenemen. We kunnen gewoon binnen boven slapen; ze zijn daar nog niet zo veel aan het klussen dat er geen plek meer is.

Tafels: hoeven jullie niet mee te nemen. We regelen tafels van mijn oom en dat zijn planken van 60 x 240 op schagen. Daar maken we één grote tafel van 120 x 480 van. Volgens mij moeten we daar met zn allen wel aan kunnen, ook rekening houdend met de schagen.

Stoelen: Er zijn terrasstoeltjes, maar ik neem in ieder geval mijn eigen bureaustoel mee. De vloer daar is van beton, maar wel glad (en ik ga nog vegen), dus dat zou ook goed moeten komen met de wieltjes van je bureaustoel.

Parkeren: Het is daar een vergunninggebied. Ik heb de gastenkaart. Voor andere auto's is het max 12 Euro per dag. Ik stel voor dat we dat op de lan rekening zetten.

Eten: thuisbezorgd kan kennelijk (shoarma wordt echt in heel NL gebracht :lol: ). Maar we kunnen ook bijvoorbeeld zaterdagavond naar De Heen lopen om daar een hapje te gaan eten (is wel leuk; dan komen we over de haven en kan ik meteen de nieuwe LAN-locatie in aanbouw laten zien).

Verder is er een magnetron aanwezig (speciaal voor Bart), een toilet in de schuur (voor het geval Mike toch langs komt), een extra koelkast in de bijkeuken (voor iedereen) en een compressor om je luchtbed op te blazen (speciaal voor Marnix).

Ik heb dr zin an :D

User avatar
Bart
Cobalt
Posts: 148
Joined: Tue Dec 13, 2016 6:35 am
Location: Zevenaar
Contact:

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby Bart » Mon Aug 28, 2017 6:48 pm

Film hadden we toch al? Ik heb Holy Grail gedownload :P.

Ik neem burgers en bapao mee, en een eigen tafel en een eigen matras, dus voor mij hoeft niets geregeld te worden :P.

Ik heb er ook zin in, ik probeer er om drie uur te zijn! Is het nog een optie om te bbq'en misschien? Ik heb een opvouwbare die ik mee kan nemen als er geen is...
I have the cape. I make the fucking Woosh noises!

User avatar
GROM
Copper
Posts: 78
Joined: Wed Dec 14, 2016 8:41 am

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby GROM » Mon Aug 28, 2017 6:54 pm

BBQ is aanwezig daar, dus dat kan sowieso. Als de Kota (BBQ-hutje op de haven) vrij is zouden we die ook kunnen gebruiken, maar ik hoop dat het weer lekker genoeg is om buiten te kunnen eten :D .

User avatar
Kaboom
Site Admin
Posts: 74
Joined: Mon Dec 12, 2016 8:33 pm

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby Kaboom » Mon Aug 28, 2017 7:14 pm

Dibs! Zo nu de rest lezen ;)
Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana.

User avatar
Hatsikidee
Site Admin
Posts: 125
Joined: Mon Dec 12, 2016 8:27 pm

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby Hatsikidee » Mon Aug 28, 2017 7:15 pm

Parkeren: Het is daar een vergunninggebied. Ik heb de gastenkaart. Voor andere auto's is het max 12 Euro per dag. Ik stel voor dat we dat op de lan rekening zetten.
Bij de have bedoel je ?

User avatar
Kaboom
Site Admin
Posts: 74
Joined: Mon Dec 12, 2016 8:33 pm

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby Kaboom » Mon Aug 28, 2017 7:19 pm

Ik ben altijd in voor Marvel films want ik mis er nog een paar. Iemand al een goeie download van Guardians of the Galaxy 2?
Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana.

User avatar
Bart
Cobalt
Posts: 148
Joined: Tue Dec 13, 2016 6:35 am
Location: Zevenaar
Contact:

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby Bart » Mon Aug 28, 2017 7:51 pm

Kaboom wrote:
Mon Aug 28, 2017 7:19 pm
Ik ben altijd in voor Marvel films want ik mis er nog een paar. Iemand al een goeie download van Guardians of the Galaxy 2?
Heb ik ook liggen :)
I have the cape. I make the fucking Woosh noises!

User avatar
GROM
Copper
Posts: 78
Joined: Wed Dec 14, 2016 8:41 am

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby GROM » Mon Aug 28, 2017 8:08 pm

Hatsikidee wrote:
Mon Aug 28, 2017 7:15 pm
Parkeren: Het is daar een vergunninggebied. Ik heb de gastenkaart. Voor andere auto's is het max 12 Euro per dag. Ik stel voor dat we dat op de lan rekening zetten.
Bij de have bedoel je ?
Nah, ik kon het niet laten om er wat onzin in te zetten 8-) .

User avatar
Hatsikidee
Site Admin
Posts: 125
Joined: Mon Dec 12, 2016 8:27 pm

Re: 1-2-3 LAN is GO!

Postby Hatsikidee » Mon Aug 28, 2017 8:37 pm

Zal ik king of tokyo mee nemen ? je weet maar nooit :D


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests